en dag med elin


söta elin

cheesecake med varm chocklad, mums!

lindex fina omklädningsrum

och en lame bild av vad jag hade på mig igår!

det gick inte att logga in igår på blogg.se så jag får blogga lite snabbt nu ist! igår kväll möte jag upp med elin som jag inte träffat på jätte länge! vi gick först till café 60 och fikade sedan gick vi in på lindex och provade massvis med plagg men kom ut utan några kassa. Vid den tiden började både elin och jag bli hungriga så vi gick och åt sushi! När jag kom hem gjorde jag mitt gymnasieval som jag ska lämna till syvläraren i skolan idag.


Kommentarer
Postat av: JAG ÄR BÄST!!

mysigt, och gud va sööööt elin är i sin hårfääärg!!



SV: OCH!!!! DÅ LÄGGER JAG UT ALLA BILDE RJAG HAR PÅ DIG PÅ FB :) <3

2010-02-10 @ 14:41:05
URL: http://kimberlyys.blogg.se/
Postat av: BÄSTBÄSTBÄST!

sv: MEN DU SKÄMMS JU FÖR VARJE LITEN FEL VINKLAD BILD! jag kan stå för att jag är ful på bild :)

2010-02-10 @ 16:05:52
URL: http://kimberlyys.blogg.se/
Postat av: elin

snälla den där bilden är HEMSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



men vi måste ses snart igen gulle :D:D <3

2010-02-12 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0