123 step




bild1, lunchrasten satt vi igen och solade och myste bild2, jag och två kompisar åkte till medborgarplatsen och fotate lite bild3, senare på kvällen var vi ute och hade lite kul.


igår kom jag inte hem förns sent och då var jag alldeles för trött för att lägga in alla bilder och sen blogga, så det gör jag nu.... förresten mitt påsklov börjar nu! och jag ska ringa min prao på måndag för att komma dit och gå igenom allt, så jag är lite nervös inför det. 
Idag blir det nog en myskväll framför tv med robinson och några fina vänner.
nu har jag bara 130 blogginlägg jag ska sätta tänderna i !

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi ja det gjorde de :P

2009-04-09 @ 15:47:40
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0