X2000

hallå människor ! detta är vad jag gjort i halmstad:
fredag
: jag åker med min mamma och pappa med bil ner till halmstad, vi kommer ungefär fram vid 9. resten av kvällen spenderas med en film tillsammans med mina kussar.
lördagen: vi går upp relativt tidigt för att åka med pojkarna till nån skog där de ska gå på cykelträning efter det åker resten av oss till stadium och kollar på regnjackor (jag hittta ingen). sedan när vi kommer hem går vi på en lång promenad. fin middag och lördags mys resten av kvällen.
söndagen: min pappa åker hem eftersom han behövde jobba dagen efter, jag och min farbror och går till stranden och fotar lite, picsen i inlägget nedan är ett litet resultat. sedan går jag och pojkarna och spelar boll och bakar bröd till middagen. 
måndagen: den spenderas på halmstad simhall med mamma och pojkarna (min fatser jobbade), restan av dagen spenderas inne pga regn.
tisdagen: vi åker in till halmstad city och handlar jag hittar ett par velvet leggings och en lila stickad tröja på monki och sedan sätter vi oss på tåget redo för hemfärd!

imorgon ska jag vara med underbara fanny, vi tänkte ta lite bilder och bara ha lite allmnät mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0