Och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser och hundratusen röster skriker efter något mer

hade inget att göra så jag gjorde ett test om sommaren!

1. Ditt favoritställe på sommaren? - landet eller utomlands någonstans.
2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen? - jag vaknar utvilad och badar och solar hela dagen sedan äter jag picnik med mina vänner och en mysig middag på någon resturang med min familj.
3. Vad lägger du helst på grillen? - eftersom jag är vegeterian som äter fisk och skaldjur, en stor bit lax.
4. Några planer inför nästa sommar? - inga säkra men antalgligen landet, någon festival och kanske en språkresa till USA/Grekland,
5. Dina bästa sommarfärger? - ljusa färger, vitt funkar alltid!
6. Nämn några saker du tycker är typiskt för sommaren: - bada, grilla, sola, äta på utecafér, umgås med vänner, få sova ut på morgonen, vara på landet, åka ut med båt, sitta och titta på någon film medans det regnar, fira midsommar på farmor & farfars lande med hela släkten och bara allmänt ha de super mysigt
7. Bästa sommarminnet från barndomen? - sommaren 04 när vi köpte landet och träffade för första gången familjen taylor.
8. Havet, sjön eller poolen? - sjön!(mälaren)
9. Vad väljer du i glassbaren? - alltid olika, men en hedlig gammal diam
10. Vart går din drömsemester och med vem? - en ny resa till N.Y med mina underbara vänner! eller till bahamas med en pojkvän jag inte har....


Kommentarer
Postat av: Karolina goes crasy-k

Hej!har röstat 5 poäng på din sko på nelly.com. hoppas du röstar på min! ps: på den är en av mina teckningar!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery



kram

2010-08-16 @ 18:11:18
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0